راهنمای داوطلبان امتحان جامع علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی،داروسازی و پیش کارورزی اسفند 1398

یكشنبه ٤ اسفند ١٣٩٨ ساعت ١١:٢ ق.ظ   ( بازدید : 228 نفر )


راهنمای داوطلبان امتحان جامع علوم پایه پزشکی،دندانپزشکی ،داروسازی و پیش کارورزی اسفند 1398

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی؛به اطلاع آن دسته از دانشجویان رشته های پزشکی و دندانپزشکی که متقاضی شرکت در آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی می باشند میرساند :

این راهنما حاوی نکات مهمی برای شرکت کنندگان و ویژگیهای آزمون این دوره بوده و مطالعه آن به تمامی داوطلبان شرکت در آزمون توصیه می شود. خواهشمند است قبل از ورود به جلسه آزمون کلیه مفاد راهنما را دقیقاً مطالعه فرمائید تا مشکلی در نحوه تکمیل پاسخنامه و تنظیم وقت امتحان پیش نیاید.

1-آزمون پیش کارورزی صبح روز پنج شنبه مورخ 8/12/98 ساعت 8 صبح و آزمون جامع علوم پايه پزشكي و دندانپزشكي عصر روز پنج شنبه تاریخ 8/12/98 ساعت 14 خواهد بود .

2- محل برگزاری آزمون، دانشکده پزشکی می باشد.

3- لازم است داوطلبان حداقل یک ساعت قبل از شروع آزمون در حوزه امتحانی حضور یابند، درب حوزه آزمون رأس ساعت 7:30 در آزمون صبح و 13:30 دقیقه در آزمون های نوبت عصر بسته و از ورود داوطلبان بعد از این ساعت جلوگیری خواهد شد .

4- لازم است کلیه شرکت کنندگان هنگام ورود به جلسه علاوه بر کارت ورود به جلسه، شناسنامه عکس دار و یا کارت شناسایی معتبر عکس دار به همراه داشته باشند و در زمان برگزاری امتحان کارت ورود به جلسه را به سینه خود نصب نمایند.

5- دانشجویان از همراه آوردن هر گونه تبلت ، هندزفری ، جزوه ، کتاب ، کاغذ ، تلفن همراه و ساعت هوشمند ( حتی بصورت خاموش ) و دستگاه های الکترونیکی ( حتی بصورت خاموش ) خود داری نمایند.

6 -تعداد سوالات امتحانات جامع علوم پايه و پیش کارورزی 200 سوال و زمان پاسخ دهی به سوالات همه ی آزمون یکسان و 200 دقیقه است.

7- قبل از شروع پاسخگويي به سوالات امتحان, حتما" مشخصات خود شامل : نام ، نام خانوادگي ، شماره كارت ، نوع دفترچه  ( الف یا ب ) و محل تحصيل را كه توسط كامپيوتر در برگ پاسخنامه درج شده است كنترل نموده و در صورت مغايرت، ضمن اطلاع به مسئولان آزمون، اطلاعات صحيح را بالاي پاسخنامه در محل مربوطه درج نمائيد.

8- براي پاسخ هاي نادرست اين آزمون نمره منفي در نظر گرفته نشده است.

9- تصحيح پاسخنامه ها توسط كامپيوتر انجام خواهد شد. لذا براي جلوگيري از هر گونه اشتباه موارد زير را دقيقاً رعايت فرماييد.

الف- براي پاسخگويي از مداد مشكي نرم استفاده كنيد و در صورت تغيير پاسخ، جواب قبلي را بطور كامل و با پاك كن پاك نمائيد.

ب- براي پاسخ دادن به هر سوال ، خانه مربوطه را كاملاً سياه كرده و از ضربدر زدن يا علامت گذاري خودداري نمائيد.    

ج-  از تا كردن، چروك و يا خيس شدن پاسخنامه جدا" خودداري نموده و در صورت بروز هر يك از موارد فوق ، مراتب را به مسئولان جلسه اطلاع دهيد.

لازم به ذكر است هيچگونه وقت اضافه به شركت كنندگاني كه دچار مشكل شده اند داده نمي شود و در صورت تعويض پاسخنامه، مراتب بايد درصورتجلسه برگزاري آزمون ذكر شود، در غير اينصورت پاسخنامه بدون شماره كامپيوتري فاقد ارزش خواهد بود.

***   تذکر مهم:

10- داوطلبان مجاز به همراه بردن دفترچه سوالات آزمون نمی باشند و می بایست دفترچه سوالات را در هنگام ترک جلسه آزمون به مراقبین تحویل دهند و دفترچه ها به داوطلبان عودت داده نخواهد شد .

11- داوطلبان یک ساعت اول و 15 دقیقه پایانی آزمون حق خروج از جلسه را ندارند.

10- کلید اولیه سوالات و دفترچه سوالات آزمون  در ساعت 20 روز پنج شنبه مورخ  08/12/98 در سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir در دسترس قرار خواهد گرفت .

11- مهلت ارسال اعتراض به کلید سوالات ، فقط از طریق سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی ، بعد از ساعت 20 روز پنج شنبه مورخ 8/12/98 تا ساعت 16 روز شنبه مورخ 10/12/98 می باشد . به اعتراضاتی که بعد از زمان اعلام شده و از راه های دیگر ارسال گردد رسیدگی نخواهد شد.  

14- مطابق مصوبه شورای اسلامی سال 1384 ارتکاب هر گونه عمل خلاف مقررات که آزمون داوطلب را از نظر علمی خدشه دار سازد و یا استفاده از هر گونه وسیله غیر مجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاههای حافظه دار موجب محرومیت و ابطال قبولی در همان سال و محرومیت از شرکت در آزمون های آتی خواهد شد.

15- بر اساس مصوبه پنجاه و یکمین جلسه مورخ 25/3/92 شوراي عالی برنامه ريزي علوم پزشكي حد نصاب نمره قبولی در آزمون های جامع علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و پیش کارورزی بر اساس 70 درصد میانگین مجموع نمرات 5 درصد اول کلیه دانشگاهها محاسبه می گردد و حد نصاب نهایی با مشورت معاونین آموزشی دانشگاهها و معاونت آموزشی وزارت متبوع تعیین می گردد.

 در پايان براي داوطلبان گرامي آرزوي موفقيت مي­نمايد و آمادگي اين مركز را براي دريافت نظرات و پيشنهادها اعلام مي­دارد.

 

برنامه

تاریخ

برگزاری آزمون

08/12/98

اعلام کلید اولیه سوالات

08/12/98

مهلت اعتراض به کلید اولیه سوالات

08/12/98 لغایت ساعت 16 روز شنبه 10/12/98

 

با آرزوی توفیق


منبع : اداره آموزش دانشکده پزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.







جستجو
فرم مرخصی تحصیلی (۲۷۳۴ بازدید)
فرم انصراف از تحصیل (۱۳۶۶ بازدید)
فرم انتقال دائم (۱۱۷۷ بازدید)
برنامه های کلاسی (۱۱۴۵ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...