امکان درخواست میهمانی برای دوره های کاراموزی وکارورزی دانشجویان علوم پزشکی

سه شنبه ٢٨ مرداد ١٣٩٩ ساعت ١:٣١ ق.ظ   ( بازدید : 185 نفر )


معاونت محترم آموزشی وزارت متبوع درصدد فراهم نمودن ایجاد سازوکارهایی برای تسهیل درمیهمانی دانشجویان در دوره های کار آموزی و کارورزی، امکان میهمانی دانشجویان دوره های مذکور در دانشگاههای استان محل سکونت، به جای دانشگاه محل تحصیل (منوط به تایید دانشگاه مبدا ومقصد) برای نیمسال اول تحصیلی 1400-1399 می باشد.

1-- امکان ثبت نام جهت میهمانی واحدهای کارآموزی وکارورزی نیمسال اول 1400-1399 در دانشگاههای محل سکونت دانشجویان، از طریق سامانه نقل وانتقال ومیهمانی از روز شنبه 99/5/25شروع و لغایت روز جمعه 99/5/31فعال خواهد بود (با توجه به محدودیت زمانی برای  هماهنگی های لازم، این دوره قابل تمدید نخواهد بود).

2-   - دانشگاههای مبدا ومقصد می‏بایست با توجه به شرایط موجود و با توجه به ظرفیتهای آموزشی شان، در بازه زمانی 99/6/1 لغایت 99/6/10نسبت به بررسی واعلام نظر در خصوص درخواستهای دانشجویان در سامانه اقدام نمایند.

3-- ثبت درخواست برای میهمانی واحدهای کار آموزی و کارورزی، به منزله قطعی بودن میهمانی نبوده و منوط به اعلام نظر دانشگاه مبدا ومقصد می باشد، لذا ثبت درخواست در این سامانه هیچ حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد.

4-- دانشگاه‏های مقصد هیچگونه الزامی برای اسکان و یا ارائه هرگونه تسهیلات خوابگاهی برای دانشجویان میهمان ندارند. لذا لازم است دانشجویان حتما به این موضوع توجه لازم را مبذول فرمایند.

لینک ثبت نام در سامانه میهمانی کاراموزی و کارورزی https://guest.behdasht.gov.ir/IPPAppV1C080/Persian_WebUI/Packages/Applicants/GlobalApplicantGuestRegistrationPage2.aspx


منبع : اداره آموزش دانشکده پزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.







جستجو
فرم مرخصی تحصیلی (۲۷۳۴ بازدید)
فرم انصراف از تحصیل (۱۳۶۶ بازدید)
فرم انتقال دائم (۱۱۷۱ بازدید)
برنامه های کلاسی (۱۱۴۵ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...