تشریح چگونگی برگزاری کلاسهای آموزشی دانشکده پزشکی در سال تحصیلی 99/1400

دوشنبه ١٧ شهریور ١٣٩٩ ساعت ١٢:٢٧ ب.ظ   ( بازدید : 215 نفر )


به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، همزمان با شروع سال تحصیلی 99/1400، ریاست دانشکده پزشکی در گفتگو با روابط عمومی این دانشکده چگونگی برگزاری برنامه های آموزشی دانشکده پزشکی را در نیم سال اول سال تحصیلی جاری تشریح کرد.

بر اساس این گزارش دکتر نامدار گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و بر اساس تصمیم مسئولین آموزش این دانشکده، اساتید و دانشجویان در کلیه رشته ها، فعالیتهای آموزشی خود را رسما از 15 شهریور ماه همزمان با سراسر کشور آغاز می کنند و تا 30مرداد 1400 ادامه می یابد.

وی اضافه کرد: بر اساس این تصمیم کلیه کلاسهای تئوری برای کلیه رشته در این دانشکده مجازی و غیر حضوری خواهد بود و اعضای هیئت علمی این دانشکده محتوای آموزشی را در سامانه مجازی نوید به آدرس:https://nkumsnavid.vums.ac.ir/ بارگزاری خواهند کرد که دانشجویان بر اساس برنامه اعلام شده از سوی آموزش می توانند از این محتوا ها استفاده کنند.

وی گفت: با تلاشهای انجام شده و هماهنگی با کادر آموزشی دانشگاه سعی شده مشکلاتی که در ترم قبلی در سامانه نوید وجود داشته مرتفع گردد.

وی در خصوص کلاسهای عملی خاط نشان کرد که این کلاسها از 30آذر 99 و بصورت حضوری برگزار می گردد ضمن اینکه سعی می شود در صورت امکان، بصورت مجازی نیز برگزار گردند.

دکتر نامدار گفت: بنابراین درآغاز ترم جاری هیچ دانشجویی بجز دانشجویان رشته پزشکی مقطع بالین (اینترن و استاژر) دانشجویان کارآموز رشته مامایی ورودی های 95/96/97 و دانشجویان رشته علوم آزمایشگاهی ورودی 96 در دانشکده حضور نخواهند داشت.

 

برنامه هفتگی علوم آز 96.docx

برنامه هفتگی علوم آز 97.docx

برنامه هفتگی علوم آز 98.docx

برنامه هفتگی علوم آز 99.docx

راديولوژي 97.docx

راديولوژي 98.docx

راديولوژي 99.docx


منبع : اداره آموزش دانشکده پزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.







جستجو
فرم مرخصی تحصیلی (۲۷۳۴ بازدید)
فرم انصراف از تحصیل (۱۳۶۶ بازدید)
فرم انتقال دائم (۱۱۶۷ بازدید)
برنامه های کلاسی (۱۱۴۵ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...